De Infoflyers specialisten kunnen digitaal support bieden via een remote sessie oftewel een sessie op afstand. Hiermee komt er een digitale meekijk verbinding tot stand. Hierdoor is het dus ook mogelijk om het apparaat over te nemen om uw computerprobleem na te gaan en op te lossen.
Wat is daarvoor nodig?
Als eerste is een werkende internet verbinding nodig én een programma die zorgt dat wij de computer op afstand kunnen overnemen. Wij werken met het programma 'Rustdesk'. Deze kunt u hier downloaden.
Het is niet nodig om het programma te installeren. Tijdens het opstarten ziet u op het scherm een ID nummer en een eenmalig wachtwoord staan. Deze informatie geeft u door aan onze medewerker zodat wij de computer op afstand over kunnen nemen. U kunt alles volgen wat wij op dat moment aan het doen zijn. Na het afronden van de support zal de verbinding worden verbroken, vanaf dat moment kan de medewerker u niet meer helpen.
Een support aanvraag dient van te voren worden aangevraagd. U kunt hieronder aangeven op welke dagen en dagdelen u beschikbaar bent.